Of je nou eigenaar bent van een B&B of hotelketen, bij SmartHOTEL ben je altijd verzekerd van een passende en betaalbare oplossing voor jouw accommodatie.
Vul de prijscalculator in en kies het beste plan voor jouw onderneming!

Selecteer je accomodatietype

Hoeveel kamers heeft je accommodatie?

Heb je meerdere accomodaties?

Vul het onderstaande formulier in en wij sturen je een op maat gemaakte prijsopgave.

Hoeveel kamers heeft je accommodatie?

Hoeveel kamers & bedden heeft je accommodatie?

Onze opties

kamers

Channel Manager

* /per maand & accommodatie

Beheer al je boekingskanalen op één plek.

Boekingsmodule

* /per maand & accommodatie

Ontvang meer directe, commissievrije boekingen.

Compleet

Channel Manager + Boekingsmodule

Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te laten groeien.

  • Channel Manager
  • Boekingsmodule
  • Channel Manager
  • Boekingsmodule
  • Beheer al je boekingskanalen op één plek
  • Volledig te integreren met je reserveringssysteem (PMS)
  • De beste consultancy en support
  • Verhoog het aantal directe reserveringen
  • Vermijd hoge commissies over je boekingen
  • Bied je gasten een persoonlijke boekingservaring
  • Beheer al je boekingskanalen op één plek
  • Volledig te integreren met je PMS
  • De beste consultancy en support
  • Verhoog het aantal directe reserveringen
  • Vermijd hoge commissies over je boekingen
  • Bied je gasten een persoonlijke boekingservaring

Verkoop zonder moeite en zorgen je hotelkamers online op de boekingssites.
Met de Smart Channel Manager automatiseer je het beheer van prijzen, beschikbaarheid en restricties op al je boekingskanalen.

Ontvang meer directe boekingen vrij van commissie via je eigen website.
Met de Smart Boekingsmodule kunnen je gasten met hetzelfde gemak als bij boekingssites, direct bij jou boeken.

Optimaliseer de online verkoop van je kamers met SmartHOTEL Compleet.
Met SmartHOTEL Compleet automatiseer je al je boekingskanalen én ontvang je meer directe, commissievrije boekingen voor meer tijd én meer omzet.

* De getoonde prijzen zijn 'vanaf' prijzen.
Er kunnen kosten bijkomen die afhankelijk zijn van het reserveringssysteem en boekingskanalen.

Wat andere hoteliers over ons zeggen:

pension homeland smarthotel

SmartHOTEL heeft een klein team, waardoor ik iedereen min of meer ken. De lijnen zijn kort, de communicatie sterk en jullie zijn ontzettend goed bereikbaar. Wanneer ik een vraag heb zijn jullie altijd behulpzaam en ik heb binnen de kortste keren iemand aan de lijn. Daarbij ervaren we de Channel Manager als heel stabiel. Het werkt vlekkeloos en het is een fijn systeem!

Chris, Pension Homeland
golden tullip ampt van nijkerk smarthotel

Onze grootste uitdaging in de online distributie is om de grote verscheidenheid aan kanalen zo efficiënt en vlot mogelijk aan te sturen. SmartHOTEL is hierin zeer behulpzaam en denkt mee op meerdere vlakken. De support is geweldig en er is een korte reactietijd. Ik zal altijd SmartHOTEL aanbevelen.

Illian Hamburg, Golden Tulip Ampt van Nijkerk
hotel de stobbe - smarthotel

Onze uitdaging in de Online Distributie wereld is het hebben van een zo hoog mogelijke kamerbezetting. Met SmartHOTEL kunnen we efficiënter werken en is het makkelijker om de kamerbezetting te verhogen. Ik zou de Channel Manager zeker aanraden, onder andere vanwege de goede service en betrouwbaarheid.

René Wever, Hotel De Stobbe
elite hotels of sweden - smarthotel

Dankzij SmartHOTEL kunnen wij op een veel efficiëntere manier te werk gaan met het distributie beheer van onze keten. Het systeem is stabiel en gemakkelijk om mee te werken en ze bieden een geweldige service. Het support team is zeer professioneel en leuk om mee te werken.

Nina - Distribution & System Manager, Elite Hotels of Sweden
hotel arrows - smarthotel

Allereerst hebben wij een hele goede samenwerking met SmartHOTEL, daar zijn wij erg tevreden over. Al onze online kanalen zijn gekoppeld aan SmartHOTEL zodat je snel kunt handelen. Onze uitdaging is om de kamerverkoop te blijven verbeteren op verschillende vlakken, o.a. promotie met verschillende online kanalen die gekoppeld zijn aan SmartHOTEL. SmartHOTEL ondersteund ons daar goed bij om te kijken wat het handigste is om te promoten of hoe je moet handelen, je wordt daarbij telefonisch snel geholpen en aanpassingen worden ook gelijk doorgevoerd.

Voor andere hotels is SmartHOTEL zeker aan te raden, omdat het een snelle formule is waarbij je snel kunt handelen. Alle medewerkers waar je telefonisch contact mee hebt weten wat ze doen en zorgen voor een snel resultaat. Het programma  is overzichtelijk en makkelijk mee te werken.

Jill & Bob Pijls, Hotel Arrows
intell hotels - smarthotel

De SmartHOTEL Channel Manager is een echte tijdbespaarder.
Het maakt het mogelijk om ons te concentreren op onze kernactiviteit:
de gast van dienst zijn.

Leonie, Revenue Manager, Mainport Hotel Rotterdam
Woodbrooke landgoedhotel - smarthotel

Sinds we werken met de SmartHOTEL Channel Manager merken we dat de online verkoop is gestegen, zeker op onze eigen website. Het SmartHOTEL team is zeer snel en correct in haar communicatie. Het fijne is dat jullie meedenken en advies geven. Ik vind SmartHOTEL een zeer goede partner om de online distributie te vergroten en ik zou jullie zeker aanbevelen.

Yvonne Westendorp, Landgoedhotel Woodbrooke

Heb je vragen over onze prijzen? Neem contact op via sales@smarthotel.nl of bel ons op +31 (0)182 75 11 18.

We hanteren value-based pricing; dat betekent dat de prijs die je betaalt een afspiegeling is van de waarde die het voor jouw hotel oplevert. Factoren die wij meenemen in de prijsberekening zijn: het aantal kamers, de hoeveelheid koppelingen met boekingskanalen en de complexiteit van bepaalde set-ups of integraties met andere softwaresystemen. Je zult dus nooit betalen voor iets waar je geen gebruik van maakt. 

Je betaalt één keer per jaar voor de SmartHOTEL-producten. Dat houdt in dat je onze software en bijkomende service afneemt voor minimaal één jaar en hier jaarlijks een factuur voor ontvangt. Betalen in meerdere termijnen kan onder bepaalde voorwaarden. Neem contact op voor de mogelijkheden. 

Nee, het aanmaken van extra inlogaccounts valt onder onze service. Binnen één hotel kunnen er meerdere inlogaccounts aangemaakt worden met aparte e-mailadressenIndien gewenst kunnen ook de gebruikersrechten per account aangepast worden; zo heeft een revenue manager waarschijnlijk meer rechten in het systeem nodig dan een frontdesk-medewerker. 

We willen dat hoteliers het meeste uit onze software en service halen. De eerste training zit standaard inbegrepen bij de set-upkosten van het hotel, daarna kun je onbeperkt gebruik maken van onze support en consultancy service

Meerdere kamersboekingskanalen of software-integraties toevoegen aan onze software kan op elk gewenst moment. Als je wijzigingen wilt doen die invloed hebben op de waarde van het product (meer kamers, nieuwe boekingssites etc.), berekenen wij dit niet direct door. We werken op basis van jaarcontracten. Dat betekent dat eventuele wijzigingen pas in het nieuwe jaar opnieuw geëvalueerd worden en berekend worden in de prijs. 

Binnen één dag kan het geregeld zijn. Ons supportteam is flexibel met het opzetten van je account. Je hebt de periode van live gaan in principe zelf in de hand. Uiteraard hangt het ervan af of je onze software ook aan een Property Management System (PMS) wilt koppelen, want ook het PMS-account moet al klaar staan voordat we live gaan. Gelukkig hebben we nauw contact met al onze PMS-partners en is dit vaak snel gerealiseerd.