Het antwoord op alle

online distributie uitdagingen.

Voor hotels, B&B’s, appartementen, hostels en ketens.

Waarom SmartHOTEL?

We begrijpen de complexiteit van online distributie. Ons doel is om jouw werk gemakkelijker te maken met de beste producten en service, zodat je meer tijd overhoudt voor je gasten.

Vraag een demo aan

Wat andere hoteliers over ons zeggen:

SmartHOTEL heeft een klein team, waardoor ik iedereen min of meer ken. De lijnen zijn kort, de communicatie sterk en jullie zijn ontzettend goed bereikbaar. Wanneer ik een vraag heb zijn jullie altijd behulpzaam en ik heb binnen de kortste keren iemand aan de lijn. Daarbij ervaren we de Channel Manager als heel stabiel. Het werkt vlekkeloos en het is een fijn systeem!
Chris, Pension Homeland
Onze grootste uitdaging in de online distributie is om de grote verscheidenheid aan kanalen zo efficiënt en vlot mogelijk aan te sturen. SmartHOTEL is hierin zeer behulpzaam en denkt mee op meerdere vlakken. De support is geweldig en er is een korte reactietijd. Ik zal altijd SmartHOTEL aanbevelen.
Illian Hamburg, Golden Tulip Ampt van Nijkerk
Onze uitdaging in de Online Distributie wereld is het hebben van een zo hoog mogelijke kamerbezetting. Met SmartHOTEL kunnen we efficiënter werken en is het makkelijker om de kamerbezetting te verhogen. Ik zou de Channel Manager zeker aanraden, onder andere vanwege de goede service en betrouwbaarheid.
René Wever, Hotel De Stobbe
elite-hotels-logo

Dankzij SmartHOTEL kunnen wij op een veel efficiëntere manier te werk gaan met het distributie beheer van onze keten. Het systeem is stabiel en gemakkelijk om mee te werken en ze bieden een geweldige service. Het support team is zeer professioneel en leuk om mee te werken.

Nina - Distribution & System Manager, Elite Hotels of Sweden
hotel arrows smarthotel
Allereerst hebben wij een hele goede samenwerking met SmartHOTEL, daar zijn wij erg tevreden over. Al onze online kanalen zijn gekoppeld aan SmartHOTEL zodat je snel kunt handelen. Onze uitdaging is om de kamerverkoop te blijven verbeteren op verschillende vlakken, o.a. promotie met verschillende online kanalen die gekoppeld zijn aan SmartHOTEL. SmartHOTEL ondersteund ons daar goed bij om te kijken wat het handigste is om te promoten of hoe je moet handelen, je wordt daarbij telefonisch snel geholpen en aanpassingen worden ook gelijk doorgevoerd. Voor andere hotels is SmartHOTEL zeker aan te raden, omdat het een snelle formule is waarbij je snel kunt handelen. Alle medewerkers waar je telefonisch contact mee hebt weten wat ze doen en zorgen voor een snel resultaat. Het programma  is overzichtelijk en makkelijk mee te werken.
Jill & Bob Pijls, Hotel Arrows
Inntel-hotels-logo

De SmartHOTEL Channel Manager is een echte tijdbespaarder. Het maakt het mogelijk om ons te concentreren op onze kernactiviteit: de gast van dienst zijn.

Leonie, Revenue Manager, Mainport Hotel Rotterdam
Woodbrooke landgoedhotel
Sinds we werken met de SmartHOTEL Channel Manager merken we dat de online verkoop is gestegen, zeker op onze eigen website. Het SmartHOTEL team is zeer snel en correct in haar communicatie. Het fijne is dat jullie meedenken en advies geven. Ik vind SmartHOTEL een zeer goede partner om de online distributie te vergroten en ik zou jullie zeker aanbevelen.
Yvonne Westendorp, Landgoedhotel Woodbrooke

Wat is nieuw bij SmartHOTEL?

Lees de laatste tips, hospitality trends en nieuwsberichten.

  Juni 17, 2020

In dit artikel leggen we uit hoe je online reviews het beste kunt behandelen. We bespreken de strategie in vier verschillende fases, zodat je straks in iedere fase precies weet wat de beste aanpak is. Service stopt namelijk niet bij de voordeur; het wordt ook verwacht bij reviewmanagement.

blog - herstel horeca begonnen corona

Juni 15, 2020

De afgelopen maanden waren de grootste nachtmerrie van iedere hotelier; de deuren sloten voor sommigen, er waren geen gasten om voor te zorgen en er kwamen (vrijwel) geen inkomsten binnen. We durven nu voorzichtig weer positief te worden; we zien in namelijk weer een stijgende trend in reserveringen!

blog - 4 metrics voor een winstgevender hotel

Juni 11, 2020

Hoe weet je naar welke gegevens je moet kijken om te zien of je hotel voldoende successen boekt? In dit artikel behandelen we vier prestatie-indicatoren (metrics) die je kunt gebruiken om winstgevender te worden en impactvolle veranderingen te maken.

Ga naar ons blog

Bespaar meer tijd en kosten

Start vandaag nog met Channel Management.
Krijg meer blije gasten terwijl je omzet groeit.

Vraag een demo aan