Op maat gemaakte software & services voor hotelketens

Hotelketens hebben over de afgelopen jaren een explosieve groei doorgemaakt. Hierdoor is de vraag naar gecentraliseerd reserverings- en accommodatiemanagement in een rap tempo toegenomen.

Daarom zijn onze services volledig geïntegreerd met toonaangevende PMS en CRS systemen zoals OPERA en Distribution Cloud Services, speciaal ontworpen voor hotelketens die zoeken naar gebruiksvriendelijke en op maat gemaakte online distributie oplossingen.

services voor hotelketens - online distributie
services voor hotelketens - OPERA PMS

Centraliseer en beheer alle distributiekanalen van de hotelketen vanuit één systeem.

Beheer alle distributiekanalen in één systeem met de SmartHOTEL Channel Manager, volledig integreerbaar met jouw PMS en CRS.

  • Gebruiksvriendelijk – De SmartHOTEL Channel Manager heeft een zeer gebruiksvriendelijke interface die accounts, gebruikersrechten en trainingen aanbiedt op basis van jouw behoeften.

  • De beste service – Ons support en consultancy team is gespecialiseerd in het opzetten en begeleiden van complexe distributie set-ups van hotelketens.

  • PMS & CRS Integraties – De Channel Manager biedt volledige integratiemogelijkheden met marktleidende PMS- en CRS systemen voor hotelketens en groepen.

De oplossing voor alle integratie en online distributie uitdagingen.

De SmartHOTEL Channel Manager is de #1 keuze voor hotelketens die gebruik maken van Oracle Hospitality OPERA en Distribution Cloud Services.

services voor hotelketens - Oracle integraties

Wat hotelketens over ons zeggen:

elite-hotels-logo

Dankzij SmartHOTEL kunnen wij op een veel efficiëntere manier te werk gaan met het distributie beheer van onze keten. Het systeem is stabiel en gemakkelijk om mee te werken en ze bieden een geweldige service. Het support team is zeer professioneel en leuk om mee te werken.

Nina - Distribution & System Manager, Elite Hotels of Sweden
Inntel-hotels-logo

De SmartHOTEL Channel Manager is een echte tijdbespaarder.
Het maakt het mogelijk om ons te concentreren op onze kernactiviteit:
de gast van dienst zijn.

Leonie, Revenue Manager, Mainport Hotel Rotterdam
golden tullip ampt van nijkerk smarthotel

Onze grootste uitdaging in de online distributie is om de grote verscheidenheid aan kanalen zo efficiënt en vlot mogelijk aan te sturen. SmartHOTEL is hierin zeer behulpzaam en denkt mee op meerdere vlakken. De support is geweldig en er is een korte reactietijd. Ik zal altijd SmartHOTEL aanbevelen.

Illian Hamburg, Golden Tulip Ampt van Nijkerk

Bespaar meer tijd en kosten

We helpen je graag met de uitdagingen van jouw hotelketen.
Vraag vandaag nog een vrijblijvend consultatiegesprek aan.