SmartCONNECT for Payment

SmartCONNECT for Payment zorgt ervoor dat de betalingen van hotelgasten snel, veilig en gastvriendelijk kunnen worden voldaan. Met één klik op de knop worden betalingen van zowel online als offline boekingen automatisch in rekening gebracht door de payment service provider, en direct verwerkt in het Property Management Systeem (PMS) van het hotel.

Al je betalingen volledig geautomatiseerd

Om je hotel te laten draaien zijn er weinig dingen belangrijker dan de betalingen van je gasten. Daarom is het logisch dat hoteliers kiezen voor een betaalsysteem dat aansluit bij de wensen van de gast én de manier van bedrijfsvoering. Het is daarentegen minder vanzelfsprekend dat het betalingssysteem integreert met het PMS van het hotel. Dit heeft als gevolg dat frontdeskmedewerkers alle betalingen handmatig moeten verwerken. Buiten dat dat foutgevoelig is, kost het veel tijd en kan het onveilig zijn.

Het SmartCONNECT-platform zorgt ervoor dat hoteliers volledig ongebonden van integraties tussen hotelsoftware-systemen zijn. SmartCONNECT’s nieuwste toevoeging (SmartCONNECT for Payment) zorgt ervoor dat de betalingen van hotelgasten snel, veilig en gastvriendelijk kunnen worden voldaan tussen verschillende systemen. Zowel de betalingen van online als offline boekingen worden automatisch in rekening gebracht door de betalingsprovider van het hotel, en direct verwerkt in het PMS.

smartconnect for payment gasten betalingen
SmartCONNECT for Payment hotel

Hoe werkt SmartCONNECT for Payment?

SmartCONNECT for Payment is een automatiseringssysteem voor betalingen dat je geheel naar eigen wens kunt instellen. Hierdoor heb je volledige autoriteit en flexibiliteit over hoe, wanneer en waar de boekingen van je gasten in rekening wordt gebracht. Zo kun je onder andere (virtuele) creditcards automatisch en veilig verifiëren of in rekening brengen. Ook is het mogelijk om betaallinks uit te sturen naar je gasten voor, tijdens of na hun verblijf in jouw hotel.

SmartCONNECT for Payment zorgt voor real-time distributie van betalingsinformatie tussen hotelsoftware-systemen, boekingskanalen, sales tools en manuele invoering in het PMS. Het PMS krijgt automatisch bericht van de betalingsstatus en koppelt de garanties of stortingen van de betalingsprovider aan de reservering.

Ik wil meer informatie over SmartCONNECT

Wat kan SmartCONNECT for Payment voor jouw hotel betekenen?

Met een geheel geautomatiseerd betaalproces bespaar je veel tijd op handmatig werk, worden er minder fouten gemaakt en voldoet het hotel volledig aan de AVG en creditcardbeveiligingsstandaard (PCI-DSS).

  • Geautomatiseerd betalingsproces – betalingen voor alle online en offline boekingen worden automatisch in rekening gebracht door de betalingsprovider (Worldline, Adyen, Concardis, PayByLink, SOTpay) van het hotel.
  • Succesvolle betalingen – Mislukte creditcardbetalingen worden niet verwerkt en er wordt een een nieuwe betaaloptie verstuurd.
  • Veilig en verantwoord – Kaarthoudergegevens worden niet meer aan het PMS geleverd en er vindt geen handmatige verwerking van creditcards plaats.
  • PCI-DSS compliant – Door de automatisering van het betalingsproces in zijn geheel te integreren, wordt je hotel PCI compliant.
  • Positieve gastervaring – De betaling wordt bijna altijd vooraf voldaan, zodat de gast niet meer met betalingskwesties aan de balie wordt geconfronteerd.
Ik wil meer informatie
SmartCONNECT for PMS Oracle OPERA CRS
smartconnect for payment smarthotel

SmartCONNECT for Payment: de voordelen op een rij

Wat andere hoteliers over ons zeggen:

pension homeland smarthotel

SmartHOTEL heeft een klein team, waardoor ik iedereen min of meer ken. De lijnen zijn kort, de communicatie sterk en jullie zijn ontzettend goed bereikbaar. Wanneer ik een vraag heb zijn jullie altijd behulpzaam en ik heb binnen de kortste keren iemand aan de lijn. Daarbij ervaren we de Channel Manager als heel stabiel. Het werkt vlekkeloos en het is een fijn systeem!

Chris, Pension Homeland
golden tullip ampt van nijkerk smarthotel

Onze grootste uitdaging in de online distributie is om de grote verscheidenheid aan kanalen zo efficiënt en vlot mogelijk aan te sturen. SmartHOTEL is hierin zeer behulpzaam en denkt mee op meerdere vlakken. De support is geweldig en er is een korte reactietijd. Ik zal altijd SmartHOTEL aanbevelen.

Illian Hamburg, Golden Tulip Ampt van Nijkerk
hotel de stobbe - smarthotel

Onze uitdaging in de Online Distributie wereld is het hebben van een zo hoog mogelijke kamerbezetting. Met SmartHOTEL kunnen we efficiënter werken en is het makkelijker om de kamerbezetting te verhogen. Ik zou de Channel Manager zeker aanraden, onder andere vanwege de goede service en betrouwbaarheid.

René Wever, Hotel De Stobbe
elite-hotels-logo

Dankzij SmartHOTEL kunnen wij op een veel efficiëntere manier te werk gaan met het distributie beheer van onze keten. Het systeem is stabiel en gemakkelijk om mee te werken en ze bieden een geweldige service. Het support team is zeer professioneel en leuk om mee te werken.

Nina - Distribution & System Manager, Elite Hotels of Sweden
hotel arrows - smarthotel

Allereerst hebben wij een hele goede samenwerking met SmartHOTEL, daar zijn wij erg tevreden over. Al onze online kanalen zijn gekoppeld aan SmartHOTEL zodat je snel kunt handelen. Onze uitdaging is om de kamerverkoop te blijven verbeteren op verschillende vlakken, o.a. promotie met verschillende online kanalen die gekoppeld zijn aan SmartHOTEL. SmartHOTEL ondersteund ons daar goed bij om te kijken wat het handigste is om te promoten of hoe je moet handelen, je wordt daarbij telefonisch snel geholpen en aanpassingen worden ook gelijk doorgevoerd.

Voor andere hotels is SmartHOTEL zeker aan te raden, omdat het een snelle formule is waarbij je snel kunt handelen. Alle medewerkers waar je telefonisch contact mee hebt weten wat ze doen en zorgen voor een snel resultaat. Het programma  is overzichtelijk en makkelijk mee te werken.

Jill & Bob Pijls, Hotel Arrows
Inntel-hotels-logo

De SmartHOTEL Channel Manager is een echte tijdbespaarder.
Het maakt het mogelijk om ons te concentreren op onze kernactiviteit:
de gast van dienst zijn.

Leonie, Revenue Manager, Mainport Hotel Rotterdam
Woodbrooke landgoedhotel - smarthotel

Sinds we werken met de SmartHOTEL Channel Manager merken we dat de online verkoop is gestegen, zeker op onze eigen website. Het SmartHOTEL team is zeer snel en correct in haar communicatie. Het fijne is dat jullie meedenken en advies geven. Ik vind SmartHOTEL een zeer goede partner om de online distributie te vergroten en ik zou jullie zeker aanbevelen.

Yvonne Westendorp, Landgoedhotel Woodbrooke

Start vandaag nog met volledige betalingsautomatisering

Zorg voor een snel, veilig en gemakkelijk betaalproces in jouw hotel met SmartCONNECT for Payment. Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Neem snel contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

NEEM CONTACT OP