Wat kan SmartHOTEL de hotel markt bieden in tijden van het COVID-19 corona virus
De huidige situatie rondom het coronavirus vraagt veel van iedereen. Niet alleen als professional binnen een branche die volledig afhankelijk is van toerisme en horeca, maar ook als individu, familielid en vriend. Het vraagt ons ieder om constant met voorzorg en ernst met elkaar en met deze situatie om te gaan, maar tegelijkertijd ook rationeel en kalm te blijven en na te denken over de toekomst.
Samen staan we sterk
Uiteraard zien we ook bij SmartHOTEL een pijnlijke trend gebeuren als het gaat om het aantal boekingen versus annuleringen. Als sleutelsysteem voor het verzenden van reserveringsinformatie en het beheer van prijzen, vinden we het dan ook belangrijk om te zeggen dat wij hier samen met jou instaan. We willen al onze hotelier-klanten niet alleen een hart onder de riem steken, maar ook actief meedenken en een helpende hand bieden waar nodig.
Lees hier de antwoorden op veel gestelde vragen en tips van SmartHOTEL
Smart Hospitality Experts
Meest gestelde vragen door hoteliers tijdens de COVID-19 periode
Tips voor je hotel tijdens de COVID-19 periode
SmartHOTEL Channel manager
Een zware periode brengt het beste in ons naar voren
Fantastisch initiatieven om de hotel sector te ondersteunen tijdens de COVID-19 crisis zorgen voor samenwerken, stabiliteit en onverwachte mogelijkheden tot een sterkere toekomst. Partners en concurrenten slaan de handen in één om hulp en alternatieven te bieden om gezamenlijk ons hoofd boven water te houden.
Hieronder staan een aantal artikelen die wij momenteel lezen. Ze geven inspiratie en bieden hoop voor onze markt.
We helpen je graag verder
De maatregelen die gesteld worden door onze overheid houden wij ons volledig aan. Zo werkt dus ook het SmartHOTEL-team thuis op afstand. We hebben alles ingericht om ervoor te zorgen dat Support & consultancy services net zo toegankelijk zijn als normaal. Ook worden openstaande cases gewoon zoals gebruikelijk snel opgepakt door ons development team.
Nu we iets meer tijd overhouden omdat er niet veel vragen binnenkomen, zal ons support team komende periode actief uitreiken naar hoteliers om (bijvoorbeeld) de huidige set-up door te lopen en te praten over de langetermijnstrategieën. Als je hier behoefte aan hebt, wacht dan niet op ons telefoontje. Neem direct contact met ons op!